Dill vann pris

8:31 21 Nov 2014

Happ, då har Dill/Lidl ganska väntat gått och vunnit pris. Denna gång i Spinn för ”Årets PR-kampanj”. Det är för tidigt på morgonen för att ranta loss (igen) om detta, men vi har väl ändå fått nog av PR-bluffar nu va? 

Tycker ni kan gå tillbaka och läsa Sanningen om Dill, och ursprungsartikeln om ”restaurangen” hittar du här.

2 kommentarer | “Dill vann pris”

Skriv kommentar
Tillbaka upp
  1. redrik ytre skriver:

    Med tanke på att Nöjesguiden själva gör en hel del ”samarbeten” och illa dold reklam kanske du inte ska kasta fler gafflar i det här glashuset. Älskar för övrigt att du gick på det, surade, var indignerad och på så sätt bidrog till att det blev en lyckad kampanj. Hade du och resten av Sveriges krogrecensenter haft humor så hade det här inte alls blivit den succé som det faktiskt blev.

  2. Pelle Tamleht skriver:

    Jag vet inte om du läste igenom hela tråden nu Redrik eller bara inte hängde med. Min gaffel kom sig av att jag upprepade gånger ställde frågan om vem som låg bakom det, utan att få svar. Maten i sig smakade bra, det förnekar jag inte. 

    Angående oxfiléerbjudandet glömde jag dessvärre utnyttja det. 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp

Håll dig uppdaterad!

Gilla Nöjesguiden!

Vill du få veta precis allt som händer på nöjesguiden.se? Gilla oss på Facebook!

Gilla

Mest läst på NG