Rihanna blir Creative Director och ambassadör för PUMA

9:48 17 Dec 2014

Nu dyker ooväntat ännu ett kändissamarbete upp. Med start i januari 2015 kommer Rihanna att vara PUMA:s Creative Director, globala ambassadör och kampanjansikte under hösten 2015. I och med hennes position som CD kommer hon att vara med och leda designarbetet med PUMA:s damkollektion (främst Women’s Training) – som innefattar både kläder och skor.

Om detta ytterst creddiga samarbete (sett från bådas håll) säger Rihanna: “It’s great to find a brand that celebrates strength and individuality. I couldn’t think of a more perfect partner to collaborate with as a creative director. I’m excited for you to see what Puma and I come up with.”

Alltså, jag (inklusive hela världen?) är också extremt exalterad och nyfiken över att få se vad en av världens största artister och ett av världens största sportföretag kan tänkas hitta på tillsammans.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp

Mest läst på NG